Kisah Daten Gweng dan DeDe The Spy

DeDe The Spy adalah kucing jiran yang sering datang mengendap anak dara kesayangan Daten. Tapi sapa nak kat dia. Dia ada kudis sporo. Sangat bahaya. Lagipun penyakit sporo senang berjangkit kepada manusia atau haiwan. Kalau dibawa ke Klinik, mau dia dicadangkan PTS. Nak matikan Dede pun kesian pula, Jadi Daten berikhtiar mengubatnya.

Daten Gwen yang merawat
Zettie yang rekomen ubat
Ubat spray F7 untuk pelbagai penyakit kulit
Ubat yang digunakan
" Terima kasih Zettie Asyikin Abdullah yang rekemen walaupun tengok kucing yang comel pun geli... 😀 "

Kawan Rekomen Ubat

Nasib baik, Daten ada kawan. Namanya Zettie Asyikin Abdullah. Zettie rekomen guna ubat Spray F7 keluaran PS Herbs. Berasaskan maklumat daripada Zettie, Daten membuat pesanan terus daripada PS Herbs. 

Setelah kena spray dengan ubat F7, sekali sekala (spray masa dia datang rumah Daten untuk mengendap 🙂 ), kini Dede the Spy kembali sihat dan Hensem.

Kudis bintik bintik pada perut
DeDe berkudis merata
Sihat. Dah boleh naik motor
Matahari - yang DeDe Suka

Petikan Pos dari FB Daten

FOR CATS LOVER Ada seekor kucing yang selalu datang bertandang ke rumah...Kami namakan DEdE the SPY.. rasanya kucing jiran.. si kucing ada kudis yang dinamakan Sporo.kudis yang berlubang,hidung selsema,sakit sendi...macam Aids la..kudis boleh berjangkit..kalau dibawa ke Vets..Vets akan matikan dia..boleh berjangkit pada manusia juga.. So..saya amat takut berjangkit pada 2 cinta hati saya...( yang outing 30 min setiap hari di luar rumah) saya beli 1 product herbs..(kucing boleh jilat tanpa membahayakan dia) namanya PS HERBS Natural Remedies .saya mandikan si DEdE ..spray ubat sekali sehari .. now.. si DEdE dah sihat.. kudis semua dah baik . Please.. rawat ya kucing sebelum hantar vets untuk matikan...sedih sangat tau... Saya bukan menjual ubat ni...saya pun beli...saya cuma sayangkan kucing... Gambar terbaru DEdE yang dah gemok & 4 bulan yang lepas... Terima kasih Zettie Asyikin Abdullah yang rekemen walaupun tengok kucing yang comel pun geli... 😀 Now DEdE the Spy dah boleh membonceng motor ke tempat kerja sambil usha awek dengan konfiden 😀 😛

" ... terima kasih kerana mengeluarkan ubat 'miracle' ini.. 😀 "
"Terima kasih Daten Gweng. Saya pengeluar ubat herba ini. Sungguh terharu kerana sudi berkongsi pengalaman. Dalam masa yang sama memperkenalkan produk kami."

Share artikel

Scroll to Top